
Ο Σουλης Μαρκοπουλος βρεθηκε την Δευτερα στο "Παλατακι", περναει απο το "μικροσκοπιο" περιπτωσεις Αμερικανων ενω ο Μπανε Πρελεβιτς θα βρεθει στην Αθηνα την Τριτη για την Γ.Σ. του ΕΣΑΚΕ
διαβάστε περισσότερα για : Ο Μαρκοπουλος, οι Αμερικανοι και ο Πρελεβιτς
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου