
Η FIBA και η WADA συνεδριασαν και αποφασισαν να τιμωρησουν τον Νικ Καλαθη με αποκλεισμο τεσσαρων μηνων για την υποθεση ντοπινγκ. Αυτο σημαινει οτι ο διεθνης γκαρντ θα αγωνιστει στο World Cup!
διαβάστε περισσότερα για : Τεσσερις μηνες στον Καλαθη, παει Ισπανια!
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου