
Στον Ολυμπιακο αποφασισαν να αφησουν τους τρεις διεθνεις τους να ταξιδεψουν μαζι με την Εθνικη ομαδα στο Καρπενησι, σαν δειγμα καλης θελησης, αλλα νωριτερα θα εχουν παει στην ΕΟΚ οι δικοι τους ανθρωποι ωστε να δουν και απο κοντα τα ασφαλιστηρια.
διαβάστε περισσότερα για : Θα πανε στο Καρπενησι, αλλα...
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου