
Στις 6 το απογευμα του Σαββατου (22/3) θα γινει το τζαμπολ του αγωνα που θα κρινει εν πολλοις την 4η θεση της καταταξης, με την Κηφισια να πηγαινει στο κλειστο του ΠΑΟΚ, για την 22η αγωνιστικη της Basket League ΟΠΑΠ.
διαβάστε περισσότερα για : Για την τετραδα η Κηφισια
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου