
Η Basket League ΟΠΑΠ φτανει στην 22η αγωνιστικη της και τα Τρικαλα εχουν την ευκαιρια να πανηγυρισουν την πρωτη εκτος εδρας νικη, στην Πατρα, επι του Απολλωνα (Σαββατο 21/3). Τι δηλωσαν Φλεβαρακης και Πορινι.
διαβάστε περισσότερα για : Να η ευκαιρια
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου