
Οι Ντι Τζει Κουπερ και Μαρκ Πειν εμειναν εκτος της σημερινης (21/3) προπονησης του ΠΑΟΚ και αρα η συμμετοχη τους, στο ματς με την Κηφισια (22/3, 18.00) ειναι αμφιβολη.
διαβάστε περισσότερα για : Στα... πιτς Κουπερ και Πειν
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου