
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Γιωργος Μπαρτζωκας τονισε οτι δεν θα πρεπει να υποτιμηθει η νικη επι της Τσεντεβιτα, ενω σταθηκε και στην προσπαθεια των παικτων του κυριως στα ριμπαουντ.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Μην υποτιμουμε καμια νικη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου