Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Μπαρτζωκας: Μην υποτιμουμε καμια νικη

Μπαρτζωκας: Μην υποτιμουμε καμια νικη
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Γιωργος Μπαρτζωκας τονισε οτι δεν θα πρεπει να υποτιμηθει η νικη επι της Τσεντεβιτα, ενω σταθηκε και στην προσπαθεια των παικτων του κυριως στα ριμπαουντ.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Μην υποτιμουμε καμια νικη"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου