
Ο Κωστας Παπανικολαου σταθηκε στο αγχος που ειχε ο Ολυμπιακος, τονισε πως καθε ματς ειναι τελικος και οτι οι "ερυθρολευκοι" τα εχουν με τους εαυτους τους για τις κακες εμφανισεις
διαβάστε περισσότερα για : Παπανικολαου: "Ειχαμε παρα πολυ αγχος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου