Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Παπανικολαου: Ειχαμε παρα πολυ αγχος

Παπανικολαου: Ειχαμε παρα πολυ αγχος
Ο Κωστας Παπανικολαου σταθηκε στο αγχος που ειχε ο Ολυμπιακος, τονισε πως καθε ματς ειναι τελικος και οτι οι "ερυθρολευκοι" τα εχουν με τους εαυτους τους για τις κακες εμφανισεις
διαβάστε περισσότερα για : Παπανικολαου: "Ειχαμε παρα πολυ αγχος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου