
Ο κοουτς του Ρεθυμνου, Στεργιος Κουφος μιλησε για την εκτος εδρας αναμετρηση με τον Ηλυσιακο (4/11, 16:00), τονιζοντας πως ειναι ενα πολυ δυσκολο παιχνιδι.
διαβάστε περισσότερα για : Κουφος: "Να ελεγξουμε το παιχνιδι μεχρι το τελος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου