
Ο Γιανις Μπλουμς παραδεχτηκε στο Sport24.gr οτι η απουσια του Τζειμς Γκιστ κοστισε στον Παναθηναικο ενω υπενθυμισε οτι οι "πρασινοι" εχουν αποδειξει οτι μπορουν να κερδισουν στο ΣΕΦ.
διαβάστε περισσότερα για : Μπλουμς: "Μας ελειψε ο Γκιστ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου