Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Κοντονης: Όσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει, θα πρεπει πρωτα...

Κοντονης: Όσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει, θα πρεπει πρωτα...
Ο Σταυρος Κοντονης τοποθετηθηκε για οσα συνεβησαν χθες (3/5) στο ΟΑΚΑ τονιζοντας πως οσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει πρεπει να ειναι οι ιδιοι συνεπεις με τους νομους.
διαβάστε περισσότερα για : Κοντονης: "Όσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει, θα πρεπει πρωτα..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου