
Ο Σταυρος Κοντονης τοποθετηθηκε για οσα συνεβησαν χθες (3/5) στο ΟΑΚΑ τονιζοντας πως οσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει πρεπει να ειναι οι ιδιοι συνεπεις με τους νομους.
διαβάστε περισσότερα για : Κοντονης: "Όσοι καλουν την Κυβερνηση να επεμβει, θα πρεπει πρωτα..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου