
Ο Russell Westbrook φανερα απογοητευμενος δηλωσε πως το βραβειο του πρωτου σκορερ της περιοδου δεν σημαινει τιποτα, αφου το εχει... χεσ@#νο (VIDEO)!
διαβάστε περισσότερα για : Westbrook: "Το εχω χεσ@#νο το βραβειο του πρωτου σκορερ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου