Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Westbrook: Το εχω χεσ@#νο το βραβειο του πρωτου σκορερ

Westbrook: Το εχω χεσ@#νο το βραβειο του πρωτου σκορερ
Ο Russell Westbrook φανερα απογοητευμενος δηλωσε πως το βραβειο του πρωτου σκορερ της περιοδου δεν σημαινει τιποτα, αφου το εχει... χεσ@#νο (VIDEO)!
διαβάστε περισσότερα για : Westbrook: "Το εχω χεσ@#νο το βραβειο του πρωτου σκορερ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου