
Κατα την εξοδο των παικτων του Ολυμπιακου απο τα αποδυτηρια του "Παλαου Μπλαουγκρανα", ο Τρεμελ Νταρντεν μιλησε για τη μαχη των ριμπαουντ (44-27) που χαθηκε.
διαβάστε περισσότερα για : Νταρντεν: "Αυτα τα ριμπαουντ..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου