
Ο Ολυμπιακος επιβληθηκε του Κολοσσου, στη Ροδο, με τον προπονητη των "ερυθρολευκων" να μενει ικανοποιημενος απο την παρουσια των παικτων του. Στην εικονα της ομαδας του στο δευτερο μερος σταθηκε ο Άρης Λυκογιαννης.
διαβάστε περισσότερα για : Σφαιροπουλος: "Καναμε αυτο που επρεπε"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου