Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Σταματη: Παιζουμε η μια για την αλλη

Σταματη: Παιζουμε η μια για την αλλη
Το Ελληνικο επιβληθηκε του Παναθηναικου στο ντερμπι της Α1 Γυναικων και μια εκ των πρωταγωνιστριων, η Εβινα Σταματη, εστιασε, μεσω του Sport24.gr, στο κλιμα που υπαρχει εντος των τειχων.
διαβάστε περισσότερα για : Σταματη: "Παιζουμε η μια για την αλλη"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου