
Καμπανακι κινδυνου ηχησε στην Ορλεαν που ισως χρειαστει αμεσα να ξαναβγει στην αγορα για να αναζητησει ενα σεντερ, καθως ο Ντερικ Νιξ με δηλωσεις του παραδεχθηκε οτι εχει προβλημα προσαρμογης και δεν του αρεσει η Ορλεανη
διαβάστε περισσότερα για : Άνοιξε την πορτα της εξοδου ο Νιξ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου