Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ζησης: Ο ΠΑΟΚ παιζει πολυ καλο μπασκετ

Ζησης: Ο ΠΑΟΚ παιζει πολυ καλο μπασκετ
Ο καλαθοσφαιριστης της Ουνιξ Καζαν, Νικος Ζησης μιλησε με πολυ καλα λογια για τον ΠΑΟΚ τον οποιο αντιμετωπισε την Παρασκευη
διαβάστε περισσότερα για : Ζησης: "Ο ΠΑΟΚ παιζει πολυ καλο μπασκετ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου