Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Γινε εθελοντης στον Ολυμπιακο

Γινε εθελοντης στον Ολυμπιακο
Ξεκινησε σημερα (11/9) για εκτη συνεχομενη σεζον το Προγραμμα Εθελοντισμου της ΚΑΕ Ολυμπιακος που εχει ως στοχο να συμμετασχουν οι φιλοι της ομαδας στο Προγραμμα Κοινωνικης Ευθυνης
διαβάστε περισσότερα για : "Γινε εθελοντης στον Ολυμπιακο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου