
Ξεκινησε σημερα (11/9) για εκτη συνεχομενη σεζον το Προγραμμα Εθελοντισμου της ΚΑΕ Ολυμπιακος που εχει ως στοχο να συμμετασχουν οι φιλοι της ομαδας στο Προγραμμα Κοινωνικης Ευθυνης
διαβάστε περισσότερα για : "Γινε εθελοντης στον Ολυμπιακο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου