Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Παρουσιαστηκαν οι Αμερικανοι του ΠΑΟΚ

Παρουσιαστηκαν οι Αμερικανοι του ΠΑΟΚ
Επισημως παρουσιαστηκαν απο τον ΠΑΟΚ την Πεμπτη (11/9) οι Κεβιν Λανγκφορντ, Τζεικ Οντουμ, Μαρκ Καρτερ και Τζουλιαν Βον. Τι δηλωσαν.
διαβάστε περισσότερα για : Παρουσιαστηκαν οι Αμερικανοι του ΠΑΟΚ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου