
Ο Νικος Ζησης παρακολουθωντας τον τελικο υπογραμμισε μεσω Twitter οτι οι Έλληνες πρεπει να ειναι υπερηφανοι. Για ποιο πραγμα ακριβως; Διαβαστε και θα καταλαβετε.
διαβάστε περισσότερα για : Ζησης: "Να ειμαστε περηφανοι"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου