
Η Τeam USA ''σκορπισε'' τη Σερβια στον τελικο του Παγκοσμιου Κυπελλου!!! Οι Αμερικανοι επικρατησαν με 129-92 και κατεκτησαν το χρυσο μεταλλιο για δευτερη σερι διοργανωση! Τριποντο ''παραληρημα'' για τους παικτες του Σιζεφσκι, σουπερ ο Ίρβινγκ!
διαβάστε περισσότερα για : ΗΠΑ - Σερβια 129-92
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου