Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Οι Αμερικανοι στη Μαδριτη. Χανουν;

Οι Αμερικανοι στη Μαδριτη. Χανουν;
Ενω η Ισπανια προσπαθει να συνελθει απο το σοκ, με τον Φελιπε Ρεγιες να δηλωνει "εκνευρισμενος" απο τον Ορενγκα, ο Γιαννης Φιλερης γραφει για τους Αμερικανους που ερχονται στη Μαδριτη με ρεκορ διαφορας. Ειναι δυνατο να χασουν; Απαντανε Παναγιωτης Γιαννακης και Ηλιας Ζουρος
διαβάστε περισσότερα για : Οι Αμερικανοι στη Μαδριτη. Χανουν;



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου