Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Σαεθ: ''Δεν φταιει μονο ο Ορενγκα''

Σαεθ: ''Δεν φταιει μονο ο Ορενγκα''
Ο προεδρος της ισπανικης ομοσπονδιας, Χοσε Λουις Σαεθ, συνεστησε ψυχραιμια, αρνηθηκε να ριξει ολο το βαρος για την αποτυχια στον κοουτς Ορενγκα κι εξηγησε πως θα παρθουν μετρα οταν εκτονωθει η κριση.
διαβάστε περισσότερα για : Σαεθ: ''Δεν φταιει μονο ο Ορενγκα''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου