Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Η καλυτερη ομαδα της Ευρωπης: Ο νικητης!

Η καλυτερη ομαδα της Ευρωπης: Ο νικητης!
Αυτο ηταν! Βγηκε ο μεγαλος νικητης. Η "ομαδα ονειρο" της συγχρονης εποχης της Euroleague, που δεν ειναι αλλη απο τον Παναθηναικο της σεζον 2008-2009. Οι "πρασινοι" κερδισαν στον μεγαλο τελικο τον Ολυμπιακο του 2011-13.
διαβάστε περισσότερα για : Η καλυτερη ομαδα της Ευρωπης: Ο νικητης!



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου