
Αυτο ηταν! Βγηκε ο μεγαλος νικητης. Η "ομαδα ονειρο" της συγχρονης εποχης της Euroleague, που δεν ειναι αλλη απο τον Παναθηναικο της σεζον 2008-2009. Οι "πρασινοι" κερδισαν στον μεγαλο τελικο τον Ολυμπιακο του 2011-13.
διαβάστε περισσότερα για : Η καλυτερη ομαδα της Ευρωπης: Ο νικητης!
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου