Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Γιαπλες: Μας εκανε κακο η διακοπη του πρωταθληματος

Γιαπλες: Μας εκανε κακο η διακοπη του πρωταθληματος
Ο κοουτς του Ικαρου Χαλκιδας, Θανασης Γιαπλες τονισε πως η ομαδα του πρεπει να κερδισει και για να προσφερει χαρα στον κοσμο της πολης.
διαβάστε περισσότερα για : Γιαπλες: "Μας εκανε κακο η διακοπη του πρωταθληματος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου