
Ο κοουτς του Ικαρου Χαλκιδας, Θανασης Γιαπλες τονισε πως η ομαδα του πρεπει να κερδισει και για να προσφερει χαρα στον κοσμο της πολης.
διαβάστε περισσότερα για : Γιαπλες: "Μας εκανε κακο η διακοπη του πρωταθληματος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου