
Απογοητευμενος απο την δευτερη συνεχομενη ηττα της ομαδας του απο τον Παναθηναικο ηταν ο Έτορε Μεσινα ο οποιος σχολιασε πως στο ΟΑΚΑ δεν ειναι ποτε ευκολο να νικησει κανεις
διαβάστε περισσότερα για : Μεσινα: "Ποτε δεν πιστεψα οτι θα ηταν ευκολο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου