Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Μεσινα: Ποτε δεν πιστεψα οτι θα ηταν ευκολο

Μεσινα: Ποτε δεν πιστεψα οτι θα ηταν ευκολο
Απογοητευμενος απο την δευτερη συνεχομενη ηττα της ομαδας του απο τον Παναθηναικο ηταν ο Έτορε Μεσινα ο οποιος σχολιασε πως στο ΟΑΚΑ δεν ειναι ποτε ευκολο να νικησει κανεις
διαβάστε περισσότερα για : Μεσινα: "Ποτε δεν πιστεψα οτι θα ηταν ευκολο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου