
Ο Στεφαν Λασμε εδωσε δυνατες μαχες για μια ακομη φορα και εξεθεσε τους αντιπαλους του, για να εξηγησει πως "εχουμε ισως την καλυτερη αμυνα στην Ευρωπη".
διαβάστε περισσότερα για : "Εμπιστοσυνη στους εαυτους μας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου