
Ο ΠΑΟΚ "ποναει" στον τομεα των ριμπαουντ και μαλιστα οσον αφορα τα επιθετικα, εχει την χειροτερη επιδοση αναμεσα σε ολες τις ομαδες του πρωταθληματος. Τι "λενε" τα νουμερα.
διαβάστε περισσότερα για : "Πληγη" τα ριμπαουντ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου