Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Πληγη τα ριμπαουντ

Πληγη τα ριμπαουντ
Ο ΠΑΟΚ "ποναει" στον τομεα των ριμπαουντ και μαλιστα οσον αφορα τα επιθετικα, εχει την χειροτερη επιδοση αναμεσα σε ολες τις ομαδες του πρωταθληματος. Τι "λενε" τα νουμερα.
διαβάστε περισσότερα για : "Πληγη" τα ριμπαουντ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου