
Σαν σημερα (22/4) το 1992, ο ΠΑΟΚ νικουσε εκτος εδρας τον Ολυμπιακο με σκορ 97-82 και κατακτουσε το πρωταθλημα Ελλαδας. Θυμηθειτε και δειτε videos.
διαβάστε περισσότερα για : Οταν ο ΠΑΟΚ εφτανε στην κορυφη
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου