
Ο Ερυθρος Αστερας εχασε μεγαλη ευκαιρια για να αναπτερωσει τις ελπιδες του για προκριση στο TOP-16 και ο Ντεγιαν Ραντονιτς τονισε οτι η Λοκομοτιβ εκμεταλλευτηκε ολα τα λαθη των παικτων του
διαβάστε περισσότερα για : Ραντονιτς: "Η Λοκομοτιβ νικησε δικαια"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου