Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Ραντονιτς: Η Λοκομοτιβ νικησε δικαια

Ραντονιτς: Η Λοκομοτιβ νικησε δικαια
Ο Ερυθρος Αστερας εχασε μεγαλη ευκαιρια για να αναπτερωσει τις ελπιδες του για προκριση στο TOP-16 και ο Ντεγιαν Ραντονιτς τονισε οτι η Λοκομοτιβ εκμεταλλευτηκε ολα τα λαθη των παικτων του
διαβάστε περισσότερα για : Ραντονιτς: "Η Λοκομοτιβ νικησε δικαια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου