
Ολοκληρωθηκε η προετοιμασια του Παναθηναικου για τον κυριακατικο αγωνα (24/11, 4μ.μ.) με τον Άρη, με το Στεφαν Λασμε να μην παιρνει μερος στην προπονηση και να μενει στην Αθηνα. Στην αποστολη ο Μπατιστ, χαλαρα γυμναστηκε ο Γκιστ
διαβάστε περισσότερα για : Εκτος ο Λασμε, χαλαρα ο Γκιστ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου