
Ο αρχηγος του Ολυμπιακου, Βασιλης Σπανουλης τονισε οτι οι "ερυθρολευκοι" ηθελαν τη νικη τοσο για ψυχολογικους, οσο και για βαθμολογικους λογους, ενω μιλησε και για τις 121 συμμετοχες που εφτασε πλεον στην Ευρωλιγκα.
διαβάστε περισσότερα για : Σπανουλης: "Ειχαμε πιστεψει στη νικη για πολλους λογους"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου