Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Μπαρτζωκας: Να προχωρησουμε βημα - βημα

Μπαρτζωκας: Να προχωρησουμε βημα - βημα
Απολυτα ικανοποιημενος απο την εμφανιση των παικτων του εμεινε ο Γιωργος Μπαρτζωκας, ο οποιος τονισε οτι ο Ολυμπιακος εκανε εξαιρετικη δουλεια επανω στους Χερστον και Λανγκφορντ. Διαβαστε τι δηλωσε ο Κωστας Παπανικολαου.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Να προχωρησουμε βημα - βημα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου