
Απολυτα ικανοποιημενος απο την εμφανιση των παικτων του εμεινε ο Γιωργος Μπαρτζωκας, ο οποιος τονισε οτι ο Ολυμπιακος εκανε εξαιρετικη δουλεια επανω στους Χερστον και Λανγκφορντ. Διαβαστε τι δηλωσε ο Κωστας Παπανικολαου.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Να προχωρησουμε βημα - βημα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου