Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ομπραντοβιτς: Στον Ολυμπιακο ηταν το μυαλο μας

Ομπραντοβιτς: Στον Ολυμπιακο ηταν το μυαλο μας
Το μυαλο τους στον Ολυμπιακο ειχαν οι παικτες του Παναθηναικου, συμφωνα με τον κοουτς της ομαδας, Ζελικο Ομπραντοβιτς.
διαβάστε περισσότερα για : Ομπραντοβιτς: "Στον Ολυμπιακο ηταν το μυαλο μας"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου