
Ο Ντουσαν Ίβκοβιτς μιλησε για τον τραυματισμο του Λο αναφεροντας πως ακομα ποναει πολυ, ενω σταθηκε και στην ομαδικοτητα που εδειξε ο Ολυμπιακος
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Θελει να παιξει, αλλα ποναει ο Λο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου