Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ίβκοβιτς: Θελει να παιξει, αλλα ποναει ο Λο

Ίβκοβιτς: Θελει να παιξει, αλλα ποναει ο Λο
Ο Ντουσαν Ίβκοβιτς μιλησε για τον τραυματισμο του Λο αναφεροντας πως ακομα ποναει πολυ, ενω σταθηκε και στην ομαδικοτητα που εδειξε ο Ολυμπιακος
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Θελει να παιξει, αλλα ποναει ο Λο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου