Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Περπερογλου: Ξεχασαμε το πρωτο ματς

Περπερογλου: Ξεχασαμε το πρωτο ματς
Το συνθημα για το 2-0 επι της Μακαμπι (22/3, 9μ.μ.) εδωσε ο Στρατος Περπερογλου μεσω του Sport24.gr, τονιζοντας πως ο Παναθηναικος πρεπει να παραδειγματιστει απο το περσινο "παθημα" του Ολυμπιακου
διαβάστε περισσότερα για : Περπερογλου: "Ξεχασαμε το πρωτο ματς"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου