Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Παπανικολαου: Δεκαθλητες οι ερυθρολευκοι!

Παπανικολαου: Δεκαθλητες οι ερυθρολευκοι!
Ο Δημητρης Παπανικολαου χαρακτηρισε τους παικτες του Παναθηναικου μαθηματικους, του Ολυμπιακου δεκαθλητες και δηλωσε χαρουμενος για την κοντρα Γιαννακοπουλου-Αγγελοπουλου
διαβάστε περισσότερα για : Παπανικολαου: "Δεκαθλητες οι ερυθρολευκοι!"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου