
Στον ΠΑΟΚ σκεφτονται σοβαρα το ενδεχομενο να μην επιτραπει η εισοδος σε καμερες της ΕΡΤ για το ματς με Παναθηναικο λογω της καθυστερησης καταβολης δοσης για τα τηλεοπτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Χωρις τηλεοπτικη μεταδοση το ΠΑΟΚ-ΠΑΟ;
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου