Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Γιασικεβιτσιους: Λατρευω να δουλευω με Ζοτς

Γιασικεβιτσιους: Λατρευω να δουλευω με Ζοτς
Για το παιχνιδι του Παναθηναικου με την Ζαλγκιρις μιλησε ο Σαρουνας Γιασικεβιτσιους, αλα και για την σχεση του με τον Ζελικο Ομπραντοβιτς.
διαβάστε περισσότερα για : Γιασικεβιτσιους: "Λατρευω να δουλευω με Ζοτς"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου