Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ντανστον: Νιωθω οτι ανηκω εδω

Ντανστον: Νιωθω οτι ανηκω εδω
Ο Ντανστον μιλησε στο Sport24 για την ομαδα της νεας σεζον, αισθανεται πως ανηκει εδω και θελει να μεινει για πολλα χρονια στον Ολυμπιακο. Ανελυσε τα αιτια της περσινης αποτυχιας και δηλωνει αισιοδοξος για την χρονια που ερχεται.
διαβάστε περισσότερα για : Ντανστον: "Νιωθω οτι ανηκω εδω"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου