Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ρεπεσα: Πιο... ομαδα η Ελλαδα

Ρεπεσα: Πιο... ομαδα η Ελλαδα
Ο Γιασμιν Ρεπεσα διαβεβαιωσε πως ξερει τις αδυναμιες της Κροατιας, πριν εξηγησει πως την Τεταρτη (3/9, 21.00, ΟΤΕ ΤV, ANT1) θα γινει μαχη με την Εθνικη. Γιατι θυμηθηκε τον Σπανουλη και τι ειπε για το παιχνιδι των Ελληνων.
διαβάστε περισσότερα για : Ρεπεσα: "Πιο... ομαδα η Ελλαδα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου