Υπαινιγμους για την διαιτησια αφησε ο Γιασμιν Ρεπεσα στη συνεντευξη Τυπου μετα το τελος της αναμετρησης με την Ελλαδα, τονιζοντας, ωστοσο, πως η νικη της αξιζε δικαια.
διαβάστε περισσότερα για : Η γκρινια του Ρεπεσα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου