Ο Δημητρης Γιαννακοπουλος χαρακτηρισε πετυχημενη τη χρονια αλλα τονισε πως "τρωγοντας ερχεται η ορεξη", ενω εξεφρασε την επιθυμια να αντιμετωπισει τον Ολυμπιακο στους "8" της Ευρωλιγκας, με πλεονεκτημα η μειονεκτημα εδρας.
διαβάστε περισσότερα για : Γιαννακοπουλος: "Χαρα μας να εχουμε τον Ολυμπιακο στους 8"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου