Ο Λινος Χρυσικοπουλος βρεθηκε την Τριτη (22/1) το πρωι στο "Παλατακι" και προπονηθηκε με τους υπολοιπους παικτες του ΠΑΟΚ. Στις 20.15 θα ξεκινησει ο αγωνας με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Προπονηση ο Χρυσικοπουλος, 20.15 με Ολυμπιακο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου