
Ο Τζεικ Οντουμ υποβληθηκε σε μαγνητικη την Δευτερα, εχει υποστει ελαφρια κακωση στην αριστερη ωμοπλατη και θα μεινει στα... πιτς για 2-3 μερες. Υπολογιζεται για το ματς με τον Κολοσσο
διαβάστε περισσότερα για : Eκτος προπονησης για 2-3 μερες ο Οντουμ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου