
Ο Ιωαννης Παπαπετρου κανει τον απολογισμο του Ολυμπιακου στο TOP-16, παραδεχεται οτι οι Πειραιωτες μπορουσαν να πετυχουν το κατι παραπανω στον ΣΤ' ομιλο και μιλαει για τις "μαχες" με την Μπαρτσελονα (VIDEO).
διαβάστε περισσότερα για : Παπαπετρου: "Μπορουμε το break!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου