Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Παπαπετρου: Μπορουμε το break!

Παπαπετρου: Μπορουμε το break!
Ο Ιωαννης Παπαπετρου κανει τον απολογισμο του Ολυμπιακου στο TOP-16, παραδεχεται οτι οι Πειραιωτες μπορουσαν να πετυχουν το κατι παραπανω στον ΣΤ' ομιλο και μιλαει για τις "μαχες" με την Μπαρτσελονα (VIDEO).
διαβάστε περισσότερα για : Παπαπετρου: "Μπορουμε το break!"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου