Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Ιβανοβιτς: Παμε για ακομα πιο μεγαλο βημα

Ιβανοβιτς: Παμε για ακομα πιο μεγαλο βημα
Ο Ντουσκο Ιβανοβιτς επεμεινε πως ο φετινος Παναθηναικος δεν εχει φτασει στο... ταβανι του και οτι μπορει να παιξει καλυτερα.
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: "Παμε για ακομα πιο μεγαλο βημα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου