
Μετα το τελος της αναμετρησης με τον Ολυμπιακο (ηττα με 77-70), ο Άιναρς Μπαγκατσκις αναφερθηκε στην επομενη σεζον, ομολογωντας πως θελει να επιστρεψει στην Euroleague με τη Νιζνι.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαγκατσκις: "Μακαρι να ειμαστε παλι εδω του χρονου"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου