Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Καρολ: Να αποφυγουμε τον Ολυμπιακο

Καρολ: Να αποφυγουμε τον Ολυμπιακο
Ο Τζεισι Καρολ μεσα απο το blog που διατηρει στη Euroleague μοιραζεται τις σκεψεις του για το σημερινο (2/4, 21.45) clasico με την Μπαρτσελονα αλλα και για τις ομαδες που θελει να αποφυγει στα playoffs
διαβάστε περισσότερα για : Καρολ: "Να αποφυγουμε τον Ολυμπιακο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου