
Ο Ντουσκο Ιβανοβιτς εξεφρασε το παραπονο του για τα δυο πρωτα παιχνιδια με την ΤΣΣΚΑ, την ωρα που ο Τζειμς Γκιστ ανεφερε πως "ολα εξαρτωνται απο εμας".
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: "Δεν αγωνιστηκαμε στη Ρωσια"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου